Pierwszy raz u nas? Załóż konto

Pomoc
CQB.PL / Kontakt
Kontakt

Najczęściej zadawane pytania:

Zanim zadasz pytanie przeczytaj poniższe działy. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na większość swoich pytań.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru. Możliwa jest jedynie wysyłka.

Kiedy moja paczka zostanie wysłana i ile czasu minie zanim ją otrzymam?

Paczka zostanie wysłana niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Jeśli zamówiłeś i opłaciłeś towar szybkimi płatnościami lub wybrałeś zamówienie za pobraniem z wysyłką kurierem UPS w trakcie wyświetlania licznika gwarancji wysyłki, Twoje zamówienie powinno zostać wysłane tego samego dnia lub zgodnie z wskazaniem licznika wysyłki. Jeśli w trakcie zamówienia nie widniał licznik gwarancji wysyłki Twoje zamówienie powinno zostać wysłane najszybciej jak będzie to możliwe. O zmianie statusu zamówienia zostaniesz powiadomiony mailowo. Jeśli nie otrzymałeś od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia zajrzyj do folderu SPAM. Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z nami. Zapoznaj się też z sekcją dostępność i czas realizacji, aby poznać dodatkowe szczegóły.

Pomyliłem dane do wysyłki co zrobić?

Jeśli zamówienie nie zostało wysłane napisz do nas maila, postaramy się poprawić Twoje dane. Jeśli zamówienie zostało wysłane skontaktuj się z firmą kurierską w celu poprawy danych na jakie ma być wysłana Twoja paczka.

Jaki jest koszt wysyłki? Jakimi firmami wysyłacie paczki?

Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji wysyłka i płatność.

Czy mogę otrzymać wysyłkę gratis?

Niestety nie oferujemy darmowej wysyłki bez różnicy od wartości zamówienia. Nie mamy możliwości technicznej dodania darmowej wysyłki do Twojego zamówienia i nie oferujemy darmowej wysyłki.

W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki? Czy do mnie zadzwoni?

Kurier może lecz nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą. Jest to jego dobra wola. Przesyłki doręczane są w dni robocze od rana do końca pracy kuriera. Wraz z zamówieniem przesyłamy Ci numer monitorowania, dzięki któremu możesz skontaktować się z UPS Polska lub firmą kurierską Inpost osobiście aby zapytać o orientacyjną godzinę dostawy. Jeśli opłaciłeś zamówienie z opcją kuriera UPS możesz też poprosić o dostarczenie Twojej przesyłki do Access Pointa (punktu odbioru) w pobliżu Twojego domu lub pracy i odebrać ją w dogodnym dla Ciebie czasie.

Otrzymałem przesyłkę uszkodzoną co zrobić?

Jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz spisz protokół szkody z kurierem, jeśli zobaczyłeś uszkodzenia po dostarczeniu przesyłki, zadzwoń do lokalnej siedziby UPS i poproś o przyjazd kuriera celem spisania protokołu szkody. Ułatwi to całą procedurę reklamacyjną.

Czy wysyłacie towar za granicę?

Nie wysyłamy towaru za granicę.

Czy towar jest na pewno dostępny? Jak to sprawdzić?

Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji dostępność i czas realizacji (link). Nie musisz dodatkowo weryfikować z nami dostępności. Jeśli towar jest dostępny oznacza to, że jest dostępny na magazynie i nie jest konieczne dodatkowe sprawdzenie. Pamiętaj, że nasi pracownicy widzą dokładnie to co Ty na stronie sklepu. Upewnienie się czy produkt jest dostępny, może jedynie opóźnić Twój zakup a to może spowodować, że ktoś inny zakupi interesujący Cię przedmiot. Jeśli na naszej stronie widnieje informacja, że produkt jest dostępny to taka też informacja widnieje w naszym systemie magazynowym i identyczną informację otrzymasz od nas.

Interesujący mnie produkt jest niedostępny, kiedy pojawi się ponownie? Jak mogę zostać poinformowany, że jest już na magazynie?

Nie jesteśmy w stanie określić kiedy towar będzie ponownie dostępny. W wypadku większości producentów dostawy przyjmujemy regularnie średnio w odstępach 1-2 miesiące. Jednak jeśli towar jest niedostępny u producenta jego status może się nie zmienić przez kilka miesięcy. Zawsze zachęcamy do znalezienia zamiennika interesującego Cię produktu. Jeśli bardzo zależy Ci na tym konkretnym egzemplarzu skorzystaj z opcji “powiadom mnie o dostawie” widocznej przy każdym niedostępnym produkcie. Po podaniu adresu e-mail powiadomimy Cię jak tylko produkt będzie znowu dostępny. To jedyna możliwa i pewna metoda powiadomienia o dostawie. Dopóki w naszym magazynie nie znajdzie się fizycznie dostawa towaru od danego producenta nikt z obsługi nie będzie w stanie udzielić informacji o dacie dostawy. Jest to po prostu niemożliwe. Liczymy na Twoje zrozumienie w tej kwestii.

Towar był w ofercie ale zniknął ze strony, czy będzie ponownie dostępny?

Jeśli produkt zniknął z naszej oferty i nie widzisz go w sklepie oznacza to, że został wycofany przez producenta lub nie będzie już dostępny na naszej stronie. Możliwe, że pojawił się zamiennik tego produktu lub jego nowsza wersja, warto wtedy przejrzeć nowości interesującego Cię producenta.

Złożyłem zamówienie na towar ale widzę, że jest on już niedostępny u was na stronie, czy na pewno otrzymam zamówienie?

Oczywiście towar może być już niedostępny gdyż w między czasie mogli go wykupić inni klienci lub po prostu kupiłeś ostatnią sztukę. Jeśli system pozwolił Ci złożyć zamówienie to oznacza, że na pewno towar był dostępny i jest przeznaczony właśnie dla Ciebie. Nie musisz się obawiać.

Czy mogę zamówić towar spoza oferty?

Niestety nie sprowadzamy towarów spoza naszej dystrybucji na specjalne zamówienie. Istnieje ograniczona możliwość zamówienia towaru spoza oferty, jednak jego ilość musi oscylować w granicach kilkudziesięciu a czasami kilkuset sztuk, zdecydowanie polecamy znalezienie zamiennika na naszej stronie.

Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

Nie prowadzimy rezerwacji produktów.

Jak mogę zwrócić towar? Na jaki adres? Co dołączyć do przesyłki?

Wszystkie informacje dotyczące zwrotu, a także adres, na który możesz odesłać towar znajdziesz w sekcji zwrot towaru (link).

Ile trwa zwrot towaru i w jakim czasie otrzymam pieniądze?

Po otrzymaniu zwrotu nasi pracownicy zweryfikują otrzymane od Ciebie produkty. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas korektę faktury, po której zatwierdzeniu pieniądze zostaną zwrócone na podane przez Ciebie konto bądź też metodą jaką dokonałeś płatności. Pieniądze zwracamy niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 14 dni. Procedura zwrotu trwa zazwyczaj kilka dni roboczych, uprzejmie prosimy o cierpliwość i dokładamy wszelkich starań, aby zwrot został przeprocesowany możliwie najszybciej.

Czy mogę wymienić towar?

Niestety nie oferujemy wymiany towaru. Należy wypełnić formularz zwrotu a następnie złożyć i opłacić nowe zamówienie. Nie ma możliwości skorzystania z wcześniej przesłanych pieniędzy na poczet wymiany. Pieniądze ze zwrotu zostaną osobno wysłane na Twoje konto w możliwe najszybszym terminie. Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji zwrot towaru (link).

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? Ile trwa gwarancja?

Wszystkie informacje dotyczące gwarancji znajdziesz w sekcji Reklamacja i gwarancja (link).

Jak mogę złożyć reklamację na produkt? Gdzie mam ją odesłać?

Wszystkie informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w sekcji Reklamacja i gwarancja (link). O adresie reklamacyjnym powiadomią Cię nasi pracownicy w trakcie procesu reklamacyjnego.

Czy oferowane towary są oryginalne? Czy nie są używane?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Jesteśmy renomowanym dystrybutorem wielu znanych marek z USA. Kupując u nas masz pewność, że sprzedawane przez nas produkty są w 100% oryginalne. Wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe. Sprzedajemy jedynie nowe, nieużywane produkty, nie posiadamy sklepu stacjonarnego gdzie klienci mogliby dotykać produktów. Kupujesz towar prosto z naszego magazynu.

Chciałem zapytać o dodatkowe cechy produktu, czy produkt mieści się do danej kieszonki/ładownicy, czy możecie mi zmierzyć dany element produktu, sfotografować go z innego ujęcia niż na stronie?

Niestety nie mamy dostępu do naszego magazynu wysyłkowego i nie mamy możliwości swobodnego wykonywania dodatkowych zdjęć produktów, dokonywania dodatkowych pomiarów i tym podobnych czynności. Staramy się aby opis produktu zawierał wszystkie elementy udostępnione przez producenta. Nie jesteśmy w stanie udzielić dodatkowych informacji poza tymi otrzymanymi od producenta. Zachęcamy do poszukiwania dodatkowych informacji we własnym zakresie. Dziękujemy za zrozumienie w tej materii.

Zastanawiam się jaki produkt kupić, czy możecie mi doradzić?

W naszej ofercie posiadamy tysiące produktów bardzo mocno wyselekcjonowanych, dlatego większość z nich jest godnych polecenia. W związku, iż istnieją indywidualne preferencje użytkownika, nie podejmujemy się radzenia, który produkt będzie “lepszy”. Poświęciliśmy wiele czasu, aby stworzyć dla Was Poradnik nożowy (link) , Poradnik outdoorowy (link) i Poradnik strzelecki (link). Zachęcamy do zapoznania się z tymi publikacjami, a także do śledzenia specjalistycznych for internetowych i serwisów streamingowych gdzie można wyrobić sobie swoje własne zdanie o danym typie produktu.

Chcę kupić towar taniej niż na stronie. Czy można negocjować ceny przy większych zakupach, liczyć na zniżkę?

Zachęcamy do odwiedzania działu Promocje (link) gdzie można znaleźć wiele produktów w atrakcyjnie obniżonych cenach. Niestety nie udzielamy dodatkowych rabatów od cen widocznych na stronie. Istnieje możliwość wynegocjowania niższej ceny przy zakupie hurtowym, jednak taki zakup to zamówienie minimum kilkudziesięciu a zazwyczaj kilkuset sztuk produktu danego rodzaju. Zamówienie nawet z kilkoma znajomymi, nie załapie się w kategorię zamówienia hurtowego.

Konkurencja ma taniej dlaczego? Czy możecie zaoferować ich cenę?

Zawsze staramy się oferować produkty w możliwie najniższych cenach. W cenę wkalkulowanych jest wiele czynników, które powodują, że produkt sprzedajemy po tej właśnie określonej cenie. Kupując u nas, otrzymujesz szybką wysyłkę gdyż towar posiadamy realnie w magazynie, a także wysoką jakość obsługi sprzedażowej i posprzedażowej i gwarancję oryginalności asortymentu. Nie zależy nam na oferowaniu możliwie najniższej ceny wszelkim kosztem, gdyż naszą misją jest zapewnienie możliwie najwyższej jakości obsługi klienta i jakości wysyłanego towaru. Dbamy o wysokie standardy magazynowania asortymentu w odpowiednich warunkach, jego bezpieczne zapakowanie, aby w trakcie wysyłki towar trafił do Ciebie nieuszkodzony. Niestety nie udzielamy dodatkowego rabatu na nasz asortyment tylko po to aby dorównać konkurencji ceną. Chcąc utrzymać wysokie standardy musimy trzymać się ustalonych przez nas cen.

Czy oferujecie rabaty dla służb mundurowych?

Niestety ze względów na nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO, nie oferujemy już rabatu dla służb mundurowych.

Czy posiadacie sklep stacjonarny? Czy można do was przyjechać?

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Nie ma możliwości nas odwiedzić. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji wysyłka i płatność (link).

Czy mogę zamówić telefonicznie? Dlaczego nie można już kontaktować się z wami telefonicznie?

Chcąc zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta nie oferujemy już bezpośredniego kontaktu telefonicznego. Chcemy w pełni poświęcić się błyskawicznej i profesjonalnej obsłudze Twoich zamówień. Jesteśmy dla Ciebie do dyspozycji pod mailami. Wszystkie adresy mailowe znajdziesz w tym dziale, poniżej.

Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?

Nie musisz rejestrować się aby złożyć zamówienie ale warto tego dokonać aby wygodnie robić zakupy i mieć wgląd w aktualny stan swojego zamówienia. Wszystkie zalety posiadania konta znajdziesz w sekcji składanie zamówienia na naszej stronie (link).

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia mogą sprawdzić wszyscy zarejestrowani klienci w Moje konto w zakładce zamówienia. Dodatkowo o każdej zmianie statusu zostaniesz poinformowany mailowo. Jeśli jesteś klientem niezarejestrowanym możesz jedynie oczekiwać na zmiany statusów zamówień na mailu. Pamiętaj, że zawsze powinieneś otrzymać maila o przyjętym zamówieniu a także o zamówieniu wysłanym. Często mail taki może znaleźć się w folderze SPAM.

Złożyłem błędnie zamówienie jak je anulować?

Jeśli złożyłeś zamówienie z opcją płatności przelew tradycyjny lub za pobraniem i posiadasz u nas konto, możesz anulować samodzielnie zamówienie w zakładce moje konto w sekcji zamówienia. Zamówienie można szybko złożyć ponownie po zalogowaniu wchodząc w Moje konto > Zamówienia > Przy anulowanych zamówieniach po prawej stronie kliknąć “Zrealizuj jeszcze raz”. Jeśli jesteś niezarejestrowanym Klientem napisz do nas maila do obsługi klienta. Adres mailowy znajdziesz poniżej.

Złożyłem zamówienie czy mogę coś do niego dodać?

Niestety nie mamy możliwości dodania niczego do zamówienia. Jeśli złożyłeś zamówienie z opcją płatności przelew tradycyjny lub za pobraniem i posiadasz u nas konto, możesz anulować samodzielnie zamówienie w zakładce moje konto w sekcji zamówienia. Zamówienie można szybko złożyć ponownie po zalogowaniu wchodząc w Moje konto > Zamówienia > Przy anulowanych zamówieniach po prawej stronie kliknąć “Zrealizuj jeszcze raz”. Jeśli zamówienia nie opłaciłeś a jesteś klientem niezarejestrowanym, możemy anulować Twoje zamówienie a Ty złożysz ponownie nowe, zawierające interesujący Cię asortyment.

Złożyłem dwa zamówienia czy połączycie je w jedno zamówienie?

Niestety nie ma możliwości łączenia zamówień. Jeśli złożyłeś zamówienie z opcją płatności przelew tradycyjny lub za pobraniem i posiadasz u nas konto, możesz anulować samodzielnie zamówienie w zakładce moje konto w sekcji zamówienia. Zamówienie można szybko złożyć ponownie po zalogowaniu wchodząc w Moje konto > Zamówienia > Przy anulowanych zamówieniach po prawej stronie kliknąć “Zrealizuj jeszcze raz”. Jeśli jesteś klientem niezarejestrowanym wyślij do nas wiadomość mailową czy mamy wysłać dwa osobne zamówienia z dwoma kosztami wysyłek, czy anulować oba zamówienia a Ty złożysz nowe zamówienie.

Zamówienie ma status wysłane czy mogę anulować zamówienie lub coś zmienić?

Niestety nie ma możliwości anulowania lub edycji wysłanego już zamówienia. Możesz spróbować się z nami skontaktować, jednak szanse na wstrzymanie wysyłki są bardzo małe. Im szybciej od otrzymania informacji o wysłanym zamówieniu to zrobisz, tym jest większa szansa na reakcję z naszej strony. Dodatkowo nie ma możliwości edytowania zamówień w naszym sklepie.

Jak mogę zapisać się do newslettera i jak mogę się z niego wypisać?

Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym na newsletter możesz zapisać się edytując w Moje konto zakładkę Moje konto>Twoje dane. Możesz tam również anulować swoją subskrypcję. Dodatkowo możesz anulować subskrypcję klikając na jej rezygnację w każdym dowolnym newsletterze, który do Ciebie przychodzi. Jeśli nie jesteś klientem zarejestrowanym możesz zapisać się na newsletter w zakładce znajdującej się w stopce naszej strony. Jeśli chcesz się wypisać z newslettera możesz kliknąć na anulację subskrypcji w każdym dowolnym newsletterze lub wysyłając do nas maila z prośbą o usunięcie z listy mailingowej.

Nie otrzymałem faktury do zamówienia. Gdzie jest moja faktura?

Każda faktura wysyłana jest elektronicznie wraz z informacją o wysyłce zamówienia, w której otrzymałeś numer monitorowania swojej przesyłki. W razie nie odnalezienia wiadomości w skrzynce odbiorczej sprawdź również folder SPAM.

Czy mogę otrzymać paragon do zamówienia?

Wystawiamy jedynie faktury w formie elektronicznej.

Chcę otrzymać fakturę papierową z zamówieniem. Czy jest taka możliwość?

Wysyłamy jedynie faktury w formacie elektronicznym.

Czy mogę prosić o wystawienie faktury proforma?

Faktura proforma jest generowana jedynie dla użytkowników posiadających u nas konto klienta. Faktura proforma widoczna jest w Moje konto w zakładce zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać proformę zamówienie musi być złożone z zarejestrowanego konta.

Czy mogę prosić o inną nazwę towaru na fakturze?

Nie ma takiej możliwości, towar na fakturze nosi dokładnie taką nazwę jaka widnieje u nas w systemie. Jeśli jest to dla Ciebie sprawa kluczowa zapytaj jaka nazwa będzie widniała na fakturze przed złożeniem zamówienia.

Pomyliłem dane do faktury co mogę zrobić?

Jeśli faktura nie została wystawiona skontaktuj się z nami pilnie mailowo w celu zmiany danych do faktury. Jeśli faktura została już wystawiona nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Jedyna możliwość to wystawienie przez Ciebie noty korygującej zgodnie z ustawą o VAT. Pamiętaj, że nie możemy potwierdzić korekty zmiany na zupełnie innego nabywcę.

Chcę przesłać notę korygującą i zmienić nabywcę na zupełnie innego, czy to możliwe?

Niestety nie możemy zmienić nabywcy na zupełnie innego. Nota korygująca musi być zgodna z ustawą o VAT abyśmy mogli ją potwierdzić.

Pomyliliście się i wystawiliście fakturę na złe dane, chcę abyście je poprawili.

Nie ma możliwości abyśmy wprowadzili błędne dane na fakturze, gdyż dane zapisują się dokładnie tak jak je wprowadziłeś w trakcie składania zamówienia. Faktura generowana jest automatycznie na podstawie tych danych. My nie edytujemy danych, dlatego bardzo ważne jest aby wypełniać formularz bardzo dokładnie. To na zamawiającym ciąży obowiązek podania prawidłowych danych do faktury.

Nadal masz jakieś pytania?

Infolinia:

42 642 11 11

Obecnie tylko tryb informacyjny

Przeczytaj najczęstsze pytania powyżej

Kontakt mailowy:

Pracujemy Pn-Pt 8-16

Obsługa klienta i zwroty:
lp.bqc@ofni
Przeczytaj najczęstsze pytania powyżej

Reklamacje:
lp.bqc@AMR
Zobacz jak złożyć reklamacje (link)

Hurt:
lp.bqc@truh
Zobacz jak rozpocząć współpracę (link)

Adres korespondencyjny:

LACITCAT BQC
8 .kol IX ortęip ,78/58 azciweikneiS .lu
źdóŁ 750-09

UWAGA
Jest to adres wyłącznie korespondencyjny, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego jak i odbiorów osobistych towarów

Formularz kontaktowy

 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu wysłania powiadomienia o dostępności
Wpisując tutaj swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie jak tylko produkt pojawi się u nas na stanie. Nie ma konieczności kontaktu z obsługą sklepu, gdyż powiadomienie zostanie wysłane automatycnie kiedy tylko produkt trafi do naszego magazynu. Niestety nie znamy nawet przybliżonej daty dostawy niedostępnych produktów i zachęcamy do poszukania zamiennika. Produkt może byc niedostępny przez kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy. Posiadając konto w naszym sklepie możesz zarządzać swoimi powiadomieniami w sekcji moje konto > powiadomienia.
Czego dotyczy Twoje pytanie?
Kiedy produkt będzie dostępny?
Nie jesteśmy w stanie określić kiedy towar będzie ponownie dostępny. W wypadku większości producentów dostawy przyjmujemy regularnie średnio w odstępach 1-2 miesiące. Jednak jeśli towar jest niedostępny u producenta jego status może się nie zmienić przez kilka miesięcy. Zawsze zachęcamy do znalezienia zamiennika interesującego Cię produktu. Jeśli bardzo zależy Ci na tym konkretnym egzemplarzu skorzystaj z opcji “powiadom mnie o dostawie” widocznej przy każdym niedostępnym produkcie. Po podaniu adresu e-mail powiadomimy Cię jak tylko produkt będzie znowu dostępny. To jedyna możliwa i pewna metoda powiadomienia o dostawie. Dopóki w naszym magazynie nie znajdzie się fizycznie dostawa towaru od danego producenta nikt z obsługi nie będzie w stanie udzielić informacji o dacie dostawy. Jest to po prostu niemożliwe. Liczymy na Twoje zrozumienie w tej kwestii.
Dostępność produktu?
Produkt, o który chcesz zapytać jest dostępny w naszym magazynie. Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji dostępność i czas realizacji (link). Nie musisz dodatkowo weryfikować z nami dostępności. Jeśli towar jest dostępny oznacza to, że jest dostępny na magazynie i nie jest konieczne dodatkowe sprawdzenie. Pamiętaj, że nasi pracownicy widzą dokładnie to co Ty na stronie sklepu. Upewnienie się czy produkt jest dostępny, może jedynie opóźnić Twój zakup a to może spowodować, że ktoś inny zakupi interesujący Cię przedmiot. Jeśli na naszej stronie widnieje informacja, że produkt jest dostępny to taka też informacja widnieje w naszym systemie magazynowym i identyczną informację otrzymasz od nas.
DODAJ_OPINIE